Πώς μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Τα προϊόντα μας έχουν υψηλά πρότυπα ποιότητας. Εάν ωστόσο μείνατε δυσαρεστημένοι ή διαπιστώσατε κάποιο ελάττωμα, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας σε κάποιο από τα τηλέφωνά μας ή στο e-mail μας για να σας ενημερώσουμε για τις δυνατότητες επιστροφής του. Η εταιρεία μας πέρα από την αντικατάσταση θα διευρευνήσει και τα αίτια της αλλοίωσης ενημερώνοντας σας σχετικά. Οι παρατηρήσεις σας είναι πολύτιμες για εμάς.

Εάν διαπιστώσετε κατά την παράδοση πως κάποιο προϊόν δε σας αφήνει ικανοποιημένους, μπορείτε να το επιστρέψετε επι τόπου στον οδηγό μας.

Γιατί σταματάει η διάθεση κάποιων προϊόντων;

Οι λόγοι για να σταματήσει η διάθεση κάποιου προϊόντως είναι διάφοροι και συνήθως σχετίζονται με τη ζήτηση  των πελατών είτε με τους ίδιους τους προμηθευτές οι οποίοι τα αντικαθιστούν με νέα.

Πώς μπορώ να δω τις προσφορές;

Υπάρχει ειδική ενότητα για τις προσφορές όπου μπορείτε να τις δείτε συγκεντρωμένες (τελευταία επιλογή στο κεντρικό μενού).

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να πληρώσετε κατά την παράδοση της παραγγελίας σας με μετρητά είτε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα Visa, Mastercard και Maestro. Φυσικά μπορείτε να κάνετε εξόφληση online με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με Paypal ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

Ποιές ημέρες και ώρες παραδίδετε;

Η παράδοση των παραγγελιών πραγματοποιείται Δευτέρα με Παρασκευή από τις 9:00 έως 21:00, και Σάββατο από τις 9:00 έως 19:00. Όταν ξεκινήσετε την παραγγελία σας, θα σας ζητηθεί να δηλώσετε ποια ημέρα και ποιο δίωρο επιθυμείτε να γίνει η παράδοση. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται στις Κυριακές  και τις επίσημες αργίες.

Από ποιό ποσό και πάνω κάνετε αποστολές;

Εξυπηρετούμε παραγγελίες άνω των 30€.

Υπάρχει χρέωση αποστολής;

Το κατώτερο όριο για την πραγματοποίηση μίας παραγγελίας είναι τα 30 €. Από 30.01 €και έως 50 € τα έξοδα αποστολής είναι 3 € . Από 50.01 € και πάνω σας παραδίδουμε τα ψώνια σας χωρίς καμία επιβάρυνση.

Πώς μπορώ να υποβάλλω νέα παραγγελία;

Η διαδικασία μας είναι πολύ απλή. Το πρώτο βήμα είναι να κάνετε εγγραφή στο bossmarket.gr (ή σύνδεση για τους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες) ώστε να δημιουργηθεί το προφίλ σας και να μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία. Στη συνέχεια επιλέγετε την ημέρα και ώρα που σας εξυπηρετεί να παραδώσουμε. Είστε έτομοι να κάνετε τις αγορές σας!

Πώς μπορώ να αλλάξω ημέρα, ώρα ή διεύθυνση παράδοσης;

Επικοινωνήστε μαζί μας σε ενα απο τα τηλέφωνά μας 2105776963 – 2105822653 – 2108540328 είτε στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση info@bossmarket.gr.

Πώς μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω κάτι απο την παραγγελία μου που έχω ήδη υποβάλλει;

Επικοινωνήστε μαζί μας σε ενα απο τα τηλέφωνά μας 2105776963 – 2105822653 – 2108540328 είτε στείλτε μας e-mail στη διεύθυνση info@bossmarket.gr για να σας ενημερώσουμε για τις δυνατότητες.

Κάνετε παραδόσεις αυθημερόν;

Βεβαίως! Από τη στιγμή που θα βρείτε διαθέσιμο δίωρο, μπορείτε να υποβάλλετε κανονικά την παραγγελία σας.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά στοιχεία του λογαριασμού μου;

Η διαχείριση των προσωπικών σας στοιχείων είναι πολύ εύκολη. Αφού συνδεθείτε με το email και τον κωδικό σας, μεταβείτε στην σελίδα του λογαριασμού σας. Εκεί θα βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα προσωπικά σας στοιχεία, τις παραγγελίες, διευθύνσεις παράδοσης, στοιχεία σύνδεσης κλπ. Επιλέξτε τον αντίστοιχο σύνδεσμο για να δείτε και να επεξεργαστείτε την επιθυμητή πληροφορία.

Γιατί δε βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;

Δοκιμάστε να επιλέξετε από το βασικό μενού την κατηγορία στην οποία ανήκει το προϊόν. (Για παράδειγμα αν ψάχνετε ένα απορρυπαντικό ρούχων συγκεκριμένης μάρκας επιλέξτε Καθαριότητα > Καθαριότητα Ρούχων. Στην συνέχεια, το μενού αλλά και τα ειδικά φίλτρα θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε πιο γρήγορα το προϊόν που ψάχνετε. Εναλλακτικά, δοκιμάστε να εισάγετε τον τίτλο του προϊόντος στην μηχανή αναζήτησης του site που βρίσκεται στο πάνω μέρος της οθόνης σας.

Αν ακόμη δεν βρίσκετε αυτό που ψάχνετε, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε μέσα από την ειδική φόρμα επικοινωνίας και θα έρθουμε άμεσα σε επαφή μαζί σας.